Sportowcy bardzo często promują różne marki, dlatego nie dziwi fakt, że kolejny piłkarz światowej klasy związał się z potentatem rynku audio. Jerome Boateng został właśnie ambasadorem firmy Harman, której podlega wiele rozpoznawalnych marek, takich jak: JBL, AKG, INFINITY czy LEXICON.
Jerome Boateng wchodzi w skład niemieckiej reprezentacji od 2010 roku i znalazł się w podstawowym składzie drużyny, która wygrała Mistrzostwa Świata 2014. Jako silny, opanowany zawodnik, który jest wszechstronnym obrońcą na boisku, Boateng jest uosobieniem staranności i zaangażowania koncernu Harman w kwestie jakości dźwięku i odsłuchu audio. Zaczynając od 2015 roku, w portfolio produktów audio marek należących do Harmana oraz w reklamach produktów JBL niemiecki piłkarz będzie wielokrotnie powracającą osobistością.
- Zobacz także | 10 największych kontraktów w historii sportu
Boateng dołączył do imponującego grona światowych osobistości będących ambasadorami marek należących do koncernu Harman. Wśród nich do tej pory znaleźli się między innymi zespoły rockowe, zdobywcy nagród Grammy Maroon 5 oraz Linkin Park, światowej klasy muzyk, producent i artysta Quincy Jones, hinduski kompozytor filmowy, producent nagraniowy, muzyk, piosenkarz i filantrop AR Rahman, a także międzynarodowej klasy pianista i wysłannik pokoju ONZ Lang Lang.
Źródło: Harman, Twice
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.