Na niecały miesiąc przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata 2014 w Brazylii, Adidas zaprezentował Battle Pack, oficjalną kolekcję korków turniejowych.
Na adidas Battle Pack składa się nowa odsłona każdego z pięciu modeli butów: adizero f50, predator, nitrocharge, 11pro oraz adizero f50 Messi. Wszystkie przygotowane w nowej, czarnobiałej stylistyce, zapewnią mocne i absolutne wyróżnienie na boisku. Agresywny wygląd oraz najnowsza technologia to idealne połączenie na piłkarską wojnę. Grę w nich wybrało wielu topowych zawodników, m.in. Leo Messi, Oscar, Dani Alves czy Luis Suarez.
Czarno-biały wygląd jest odzwierciedleniem kampanii adidas “all in or nothing” na Mistrzostwa Świata 2014. Każdy but jest dokładnie w połowie czarny i biały. Jedynym kolorowym akcentem są ogniste, kultowe trzy paski. Symbolizują one Złotą Nike czyli puchar, który wzniesie najlepsza drużyna turnieju. Wyjątek stanowi model adizero f50 Messi, do którego dodano biało-niebieski motyw, zainspirowany flagą Argentyny, ojczyzny Leo Messiego.
Nowe wzory nawiązują również do malunków na twarzach starożytnych wojowników, Mezopotamii oraz falistymi układami chodników przy plaży Copacabana. Ich układ odzwierciedla atrybuty i charakter butów oraz piłkarzy, którzy w nich występują. Każdy z nich posiada różne walory, potrzebne do walki o zwycięstwo – szybkość, precyzję czy energię.
W przypadku Battle Pack chcieliśmy stworzyć buty wyróżniające się z kolorowego tłumu kibiców, który zaleje Brazylię w trakcie mistrzostw. Kampania “all in or nothing” i jej przekaz są zatem oparte o stylistykę czarno-białą. Dodatkowo chcieliśmy złożyć hołd brazylijskiej kulturze i mocy zgromadzonej w każdym z modeli butów oraz graczom i ich umiejętnościom. Te korki pozwolą piłkarzom na walkę o wejście do historii.
– Markus Baumann, Senior VP adidas Global Football.
Premiera kolekcji Battle Pack to kolejna odsłona kampanii “all in or nothing” przygotowanej na Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii. Mundial to największe wydarzenie sportowe świata – to najlepszy moment by pokazać nowe, najbardziej zaawansowane technologicznie produkty adidas. Po raz pierwszy najlepsi piłkarze świata założą korki z Battle Pack podczas finału Ligi Mistrzów UEFA 2014, który obędzie się w Lizbonie. Buty będą dostępne w sprzedaży od poniedziałku 26 maja na www.adidas.com oraz w sklepach na terenie całego kraju. Model adizero f50 Messi dostępny jest wyłącznie w sieci INTERSPORT.
Źródło: Adidas, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.