Sport to nie tylko treningi, osiągnięcia, piękne widowiska i wspaniałe gadżety, ale i sponsorzy, bez których na pewno nie byłoby tak ciekawie. Znamy wyniki najnowszego badania Sponsoring Monitor 2013, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia – wyniki są bardzo interesujące.
Najaktywniejszym sponsorem sportu w opinii Polaków jest marka Adidas. W ciągu ostatniego roku nastąpiły również spore zmiany na kolejnych pozycjach. W przypadku sponsoringu sportu ubiegłoroczny lider – Coca-Cola – przesunął się na 4. miejsce, zaś w pierwszej piątce pojawiły się nowe marki: T-Mobile i Tyskie. Biedronka umocniła swoją pozycję o 2 punkty procentowe, przesuwając się z miejsca czwartego na drugie.
Zdecydowanymi zwycięzcami tego rankingu są marki: T-Mobile i Tyskie, które odnotowały najwyższy wzrost znajomości i tym samym znalazły się w pierwszej piątce najaktywniejszych sponsorów sportu. W przypadku T-Mobile jest to z pewnością efekt tytularnego sponsoringu Ekstraklasy, który wydaje się zauważany przez respondentów.
– Adam Czarnecki – ARC Rynek i Opinia
Źródło: ARC Rynek i Opinia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.