Marka Kross zorganizowała specjalną akcję, która będzie miała miejsce zarówno w internecie, jak i w aplikacji Endomondo. Wydarzenie pod hasłem Kross Spring Challenge skierowane jest do wszystkich, którzy uprawiają sporty rowerowe.
Przygotowany przez agencję Byss konkurs Kross Spring Challenge właśnie startuje i będzie toczył się do połowy czerwca zarówno w sieci, jak i zgodnie ze sportowym charakterem marki, bezpośrednio w aplikacji Endomondo, służącej do monitorowania i śledzenia aktywności uprawianych sportów przy użyciu GPS.
Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji cztery różne wyzwania, w zależności od własnych preferencji i upodobań: mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu. Zwycięzcy poszczególnych wyzwań nagradzani będą upominkami od Kross, natomiast liczba nagród do zdobycia w poszczególnych wyzwaniach będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników.
Ci, którzy zmierzą się ze wszystkimi czterema wyzwaniami i podzielą się zdjęciem swojego roweru, zawalczą o nagrodę główną, którą będzie zaproszenie do udziału w dwudniowych weekendowych testach modeli z najnowszej kolekcji Kross 2016, w malowniczych okolicach Świeradowa Zdroju wraz pobytem w ekskluzywnym SPA Malinowy Dwór w tym mieście. Więcej o samym konkursie możecie przeczytać tutaj.
Źródło: Własne, Kross, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.