Ostatnio informowaliśmy, że strzelectwo wraca do łask. Tymczasem, otrzymaliśmy informację, że w warszawskich centrach handlowych – Galerii Mokotów i Arkadii – otwarto firmowe salony sieci Hobby4Men.com, której oferta skierowana jest głównie do mężczyzn.
Oferta sklepów Hobby4Men.com skierowana jest głównie do mężczyzn, którzy preferują aktywny styl życia. Jak wyjaśniają właściciele marki, otwarcie nowych punktów w Warszawie to odpowiedź na rosnącą popularność produktów kojarzonych z męskimi rozrywkami, w tym m.in. wiatrówek, pistoletów i karabinków ASG, sprzętu survivalowego, łuków oraz odzieży i obuwia taktycznego.
To pierwsze zlokalizowane w stolicy punkty tej polskiej sieci. Do 10 maja ceny wszystkich produktów będą niższe o 10 proc. Salony firmowe umiejscowione są na poziomie „0” – zarówno w Galerii Mokotów, jak i w Centrum Handlowym Arkadia. Dotychczas sieć Hobby4Men.com prowadziła sprzedaż przez internet oraz w galeriach handlowych w Częstochowie, Kielcach i we Wrocławiu.
Źródło: Własne, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.