Ostatnio w sieci pojawiła się nowa reklama, w której Luis Suarez, Gareth Bale, James Rodriguez i Karim Benzema podejmują odważną grę, prowokującą… hejterów. Dokładnie tak! Jeśli nie widzieliście, to koniecznie musicie zobaczyć.
Jeśli jakiś gracz ma już swoich hejterów, to musi pamiętać, że to… komplement. Najlepsi piłkarze wiedzą, że ich świetna gra to powód do hejtu ze strony rywali, szczególnie w mediach społecznościowych. Przykre komentarze potrafią działać mobilizująco, co wpływa na jeszcze większe zaangażowanie w kolejnych meczach. Ten hejt ich nakręca i wcale nie zamierzają za to przepraszać.
Prowokacyjny film, któremu towarzyszy utwór „Battle Royale” w wykonaniu Apashe, pojawia się równolegle z premierą nowej kolekcji korków na sezon 2015. Buty adizero f50, Predator, Nitrocharge i 11Pro to szczytowe osiągnięcia technologii, dzięki którym piłkarze mogą wzbić się na wyżyny swoich umiejętności, wzbudzając jeszcze większą zazdrość hejterów.
Produkcja przedstawia świat widziany oczami hejterów, krytykujących wszystko, co dotyczy gwiazd futbolu: „jak chodzisz, jak mówisz, jak podnosisz się po porażkach i jak wyróżniasz się z tłumu”. Czy jednak naprawdę gwiazdy futbolu są takie, jakimi widzą ich hejterzy? Żądni pieniędzy, pozujący po golu w błysku fleszy i z nażelowaną fryzurą? Ocenę zostawiamy Wam.
Korki Adidas adizero f50, Adidas Predator, Adidas Nitrocharge i Adidas 11Pro pojawią się w sprzedaży już 2 lutego.
Źródło: Własne, Adidas, Informacje Prasowe
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.