Ostatnio, informowałem Was o tym, że Puma nagrała nową reklamówkę, ale okazuje się, że był to jedynie wierzchołek góry lodowej. Kampania Forever Faster będzie napędzana poprzez kompleksową, globalną, multimedialną kampanię marketingową – już w połowie sierpnia ma wystartować w Polsce.
Forever Faster skupia się na indywidualistach, zawodnikach, którzy wyróżniają się działaniami i osobowością. W tym gronie jest najszybszy człowiek świata Usain Bolt, takie sławy piłki nożnej jak Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva; golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły Scuderia Ferrari. Spot ukazuje ich determinację, odwagę, zaufanie i radość w kontekście podejmowanych wyzwań oraz ryzyka.
Forever Faster dopinguje do bycia pierwszym, pokazuje dumę i radość jaka temu towarzyszy. Za Forever Faster stoi etos, który wykracza poza granice kampanii marketingowej. PUMA nawołuje, żeby na bieżąco identyfikować się z innowacyjnymi produktami, podążać za trendami i w dynamiczny sposób dostosowywać się do rynku. Forever Faster idealnie oddaje mentalność marki.
Start kampanii w Polsce planowany jest na połowę sierpnia 2014. Lokalnie, najmocniejsza siła uderzenia kierowana będzie w obszar digital. Materiały promujące kampanię będzie można zobaczyć w kinach, gdzie będą przeprowadzane działania on-screen’owe (spot 30”) oraz ambientowe. Ponadto, spot 30” pojawi się w serwisie YouTube. Kampania będzie obecna w social mediach (Facebook oraz Twitter), a także w digitalu – display oraz w prasie sportowej, lifestyle’owej i shopping’owej. Formaty, jakie marka wykorzysta w kampanii, to wspomniany spot 30”, rozkładówki, strony reklamowe, bannery (rectangle, doublebillboard itp.) oraz jakościowe formaty display (triboard, halfpage), które obejmą wszystkie kluczowe media sportowe w Polsce.
Chcemy być postrzegani jako zbuntowana i niepokorna marka, która swoją wyrazistość opiera na barkach dwóch kluczowych ambasadorów. Usain Bolt, czyli najszybszy człowiek na Ziemi oraz Mario Balotelli – jeden z najlepszych, ale również najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Ci dwaj wybitni sportowcy idealnie odzwierciedlają wartości, jakimi PUMA kieruje się w komunikacji z otoczeniem. W kampanii Forever Faster nie uznajemy kompromisów. Taka jest właśnie PUMA
– Katarzyna Węsławowicz, Marketing Manager PUMA Polska
Kampania, mimo że mocno koncentruje się na aspektach emocji i komunikacji z Klientem, w swoich hasłach będzie także przedstawiać sam produkt. Główne produkty, jakie zobaczymy w jej kolejnych odsłonach to, w kategorii butów piłkarskich korki Evo Speed – ultralekkie, umożliwiające piłkarzom osiągnięcie maksymalnej szybkości, składające się z dwóch stałych oraz stabilnych warstw, które się nie przemieszczają. W kategorii running’owej nacisk zostanie położony na kolejną odsłonę rodziny Faas, czyli butów Faas 600.
W trakcie kampanii, PUMA będzie także promować segment streetwearowy. Jako brand mogący poszczycić się pierwszym w historii mariażem sportu i sektora fashion – współpracą z legendarnym projektantem mody – Aleksandrem McQueen’em, wciąż będzie sięgać do korzeni swojego 65-letniego dziedzictwa sportowego, aby proponować pionierskie produkty – w myśl hasła „Forever Faster”.
Źródło: Własne, Puma, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.